30 augusti - Lördag

Nu är det ju så att egentligen är det fredag, men eftersom blogg.se är en svensk sida så tänkte jag whatta heck jag håller mig till svensk tid. Så nu bloggar jag alltså mitt i natten. Åååh vad trött jag är, not. Aja, iaf. (Jag är fortfarande fett otaggad på att blogga btw). Men frågorna rullar fortfarande in. Hur är familjen? Hur mår du? Vad gör du? Är alla korkade och feta? osv... För att svara på frågorna i rätt ordning så; Helt okej. Bra. Massa randomskit. Ja.

Okej jag kanske ska svara lite med detaljerat, men pallaaa. Shit. Ni kan väl typ gissa?
Idag åkte iaf jag, Nancy, Jared och Renée till Chimney Mountains och paddlade kajak. Det var faktiskt väldigt mysigt.


 

Kommentarer
Postat av: Frida

Ohh! Coolt det ser ut, myyyys ^^

2008-08-30 @ 02:33:02
URL: http://fridan.bloggspace.se
Postat av: Rebecca

Myselipys! :)

Kommit på vad en ä är för ngt än? ^^



Saknar dig <3

2008-08-31 @ 20:17:18
URL: http://huvan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej!

Jag funderar på det faktiskt.

Det måste vara någonting riktigt klipskt.

2008-09-01 @ 02:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0