27 december - Lördag

Jag gillar inte riktigt det har med att blogga, men jag antar att det finns folk dar hemma som vill veta vad jag har for mig har borta egentligen. Jag vet inte riktigt vad jag ska svara pa den fragan. Jag gor inte mycket mer har an vad jag gjorde hemma. Faktum ar att jag gor betydligt mindre har an jag gjorde hemma. Eftersom att jag bor langt ute pa bonnvischan ar jag helt beroende av att nagon kor mig dit jag vill aka, men den storsta delen av min kompiskrets har antingen korkort och ingen bil eller inget korkort men bil. Sa det gor ju inte direkt saker enklare. Det var nar jag forstod att jag behovde nagon som kunde kora mig dit jag ville aka som jag kom pa att man kunde utnyttja stackars sma amerikanska pojkar. For jag ville betunga Nancy med uppgiften att kora runt mig overallt. Till en borjan fungerar min plan utmarkt och jag tar mig hit och dit utan storre problem. Det var forst nar den amerikanska pojken borjade bete sig som en liten snorunge och saga att han ville ha mer an.. tja - vad vi hade.. som saker blev lite mer komplicerade. Sa nu sitter jag hemma igen utan nagon sarskilt att gora. Har lart hunden lite sma trick som han utover utan storre entusiasm. Och eftersom att jag sa duktigt tappat min egen dator i golvet sitter jag nu vid Nancys, vilket forklarar varfor jag inte har åäö. Det forklarar ocksa varfor jag nu maste ga ifran datorn eftersom att hon behover den.

Skriver val igen om nagon manad. Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0