15 september - Måndag

Mycket har hänt här i möjligheternas land. Här är en kort sammanfattning av de senaste veckorna.

Jag har..
...mött en Thailändare som hette Poo Ping och bodde hos en smällfet svart familj.
 ...mött en tysk som inte slutade säga "Kan du suga av mig" och "Jag vill knulla med dig".
...hängt med Haley, även kallad skolans Hippie av diverse anledningar.
...fått dirty looks från en viss tjock, liten pojke med fjunmusch vid namn Brandon Burnly.
...gått i skolan varje dag från 07.40 - 14.13 varje dag utan att vara sen till en enda klass.
...skrivit memoarer.
...kommit fram till att jag nog gillade C. mer än jag trodde.
...tyvärr börjat röka igen.
...åkt förbi vad som finns kvar av "the Crazy Cat Ladys" f.d hus.
...varit på många fotbollsmatcher och där träffat en söt pojke vid namn Taylor. Han bär batikmönstrade tröjor med peace-märken, har polisonger och piercad läpp. Denna hunk går tyvärr inte på skolan utan är Jordans kompis. Måste luska lite i vem han är osv.
...blivit frågad om jag gillar vissa killar bara för att någon sett mig utbyta några ord med dessa vig något tillfälle.
...fått många att tro att svenskar är vanpyrer då jag berättat att vi äter blodpudding. Har även spelat upp "Jag är en vampyr" för vissa vilket inte direkt förbättrade deras syn på svenskar.
...förklarat att Sverige ligger i Europa.
...bett bordsbön.
...ätit pizza och andra nyttigheter.
...gått upp lite i vikt.
...fått en ny amerikansk telefon som faktiskt har täckning även här ute i Sodus.

Rykten har även spridits på skolan att jag röker. Efter att jag rökt en ciggarett utanför skolan en tidig torsdagsmorgon fick tydligen hela skolan reda på det. Folk säger till och med "Det var du som rökte med utbytesstudenten va?" till tjejen jag rökte med. Med tanke på hur mycket som sägs om en sån här liten sak, undra av som skulle hända om jag gjorde någonting som liknar vad jag gjorde hemma? 

Imorgon är ännu en helt vanlig amerikansk dag. Vakna kl 06.00. Vänta på att Staci ska komma och hämta mig. Gå i skolan. Träffa lite folk. Åka hem. Göra läxor. Bajsa. Äta. Sova.

I helgen drar vi möjligtvis upp i bergen och campar.. Allt om vädret tillåter.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

AHHAHHAHAHA. Okej..förlåt att jag skrattar. men vissa punkter var bnara så sjukt roliga. Ditt paket kommer på posten nästa vecka. Be aware! Jag saknar dig älskling. Frågan är om jag ska åka till Sodus och häls apå dig där istälkelt eller om vi kan ses i New York? Vad tror du?

Tycker dock inte att mr. Tyler Batiktröja lät speciellt supersnygg, fast sen är det väl bara jag som inte gillar polisonger? Å andra sidan kan han fortfarande ha ett snyggt face?

2008-09-16 @ 14:15:25
URL: http://huvan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Btw. POO PING. ALLTSÅ JAG DÖÖÖÖÖR! xD

2008-09-16 @ 14:16:45
Postat av: Johanna

Han är feeett snygg. okej det kan ha och göra med hans perfekta leende. Damn you mamma! men iaf. Alla har på sig peace-kläder rebecca det är mys! Och ang NYC. jag vet inte om jag har råd att åka dit. Mor och Karolina åker till Boston i Maj. Haka?

2008-09-16 @ 20:53:48
Postat av: Rebecca

Men jag ill inte åka med din family. Då måste jag ju dela min tid med dig med dem. Och jag vill ju ha min tid med dig själv? (Eller möjligtvis med Moa om hon nu fortfarande hakar på idén).



Men om jag åker själv kan jag ju åka å hälsa på i Sodus? Följer Moa me kan ju vi shoppa å besöka NYC antingen några dagar innan eller efter vi varit hos dig?

2008-09-16 @ 21:38:03
URL: http://huvan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det löser sig nog. EF vill inte att någon kmr och hälsar på innan april dock.

2008-09-17 @ 21:27:28
Postat av: Tyler

Hey girl, I got a friend to translate for me ;)



I really liked you too, but after reading this I don't know.. you take a shit every day after school??? I don't know what goes down in Switzerland but here we are devoted christians and we don't do that stuff..



//Tyler

2008-09-17 @ 22:41:10
Postat av: Rebecca...igen

Varför tror alla amerikanare att Sverige och Schweiz är samma sak?

2008-09-18 @ 10:34:58
URL: http://huvan.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha är du dum lr? :P

2008-09-19 @ 21:29:21
Postat av: Johanna

Och jag kom på att hans namn är Taylor och inte Tyler x)

2008-09-19 @ 21:29:45
Postat av: Brandon Burly

And my name is Bobby Bullshit? Taylor means a gay who fixes the Shirt and Stuff, and you can forgett the History offer. All you Europes are just Nazis.



// MC Brandy B-Boy

2008-09-20 @ 19:31:20
Postat av: Johanna

haha wtf x)

2008-09-22 @ 02:30:29
Postat av: Reb.

Men nej. Jag bara säger.



Postade paketet i fredags. Får se när det kmr fram.

2008-09-22 @ 13:16:08
URL: http://huvan.blogg.se/
Postat av: Klas Svensson

asså vad ÄR det i paket? VAD är det?

2008-09-24 @ 14:47:12
Postat av: Johanna

haha

2008-09-27 @ 18:41:30
Postat av: Reb.

Din nya layout skrämmer mig...lite

2008-09-28 @ 22:38:32
URL: http://huvan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är jävligt besviken! Vad hade vi sagt om att röka? Sluta med desamma!:p Vad sa alla när den där inte så smarta tjejen blev med barn då? Blev det inte mycket tissel tassel då?:p

2008-10-07 @ 00:02:30
Postat av: Johanna

Vem har skrivit det där? :P

2008-10-14 @ 02:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0