6 september - Lördag

Publicerar en gammal dröm som jag skrev ner. Anledningen är att jag tänkte publicera vad jag drömde inatt också. Enjoy.


Var i Jönköping hos las-vegas-killen. Skulle sova där. Hade jättestort hår. Vaknar illamående.
Somar om. Har fått familj i usa och är hemma hos dem för första gången. Familj på 13. Först verkar de jättetrevliga, dock en jättestor familj. De visar sig vara jättekristna. Familjen är helt enormt stor. Drömmer utspelar sig i nutid, jag kommer på att jag kommer att missa både P&L och Arvika. Säger att jag vill byta familj, omg lixom. Men sen tänker jag att jag ska stå ut ett tag. Äter mat med dem. Ber bordsbön. Flyr ut till köket, möter en tjej som är vegan och inte äter jätteäcklig mat. Ser att det är Oda(!) blir inte alltför chockad ändå. Börjar snacka svenska med henne, det där är tydligen hennes familj. Familjen är tydligen ännu större.
Familjeträff. Typ 40 pers jag aldrig sett förrut sitter runt ett stort bord. Moa sitter bredvid mig. Håller en blind tant i handen, det är tydligen min värdfamiljs morfars nya fru. Morfarn kommer. Det är MIN morfar, men han är blind och ser inte att det är jag. Jag förklarar för honom att det är jag och vi blir jätteglada och kramas. Jag säger till Moa att det är min svenska morfar! Hon tittar ledsamt på mig och säger att hon vet.. Det där är hennes pappa! Vaknar på morgonen (i drömmen) av att tre av mina värdsystrar kommer in och skriker SURPRISE! med två väskor flygandes i luften. Jag vaknar helt lugnt och langar fram presenter till två av dem. De får varsin petflaska(?), den tredje hade jag ingen present till så hon får en tom colaflaska. Hon blir jättevesviken och jag säger att den är svensk. Sen sjunger jag en sång på svenska för att göra henne gladare.

T-bana. Hoppar av i farten jag och Moa. Kommer inte ihåg resten...

Som ni kanske förstår var det ett tag sen jag drömde det där eftersom att varken P&L eller Arvika varit.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, jag kom ihåg när du berättade om dne där ^^

2008-09-07 @ 15:08:16
URL: http://huvan.blogg.se/
Postat av: Moa

Whuut? Att jag är med i bakgrunden i drömmen betyder egentligen att det latenta dröminnehållet is all about me :D:D

2008-09-30 @ 19:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0